Przechowalnia dokumentów dla biur rachunkowych - Magazynownia24.pl
Magazynowanie materiałów budowlanych
Magazynowanie materiałów budowlanych
12 marca 2021

Przechowalnia dokumentów dla biur rachunkowych

Przedsiębiorcy bardzo chętnie korzystają z usług różnorodnych biur rachunkowych dostarczając im zwykle co miesiąc znaczne ilości różnego rodzaju dokumentów najczęsciej w postaci faktur, paragonów, deklaracji, raportów, korekt, umów i innych. Jest to dobre rozwiązanie dla tych, którzy nie chcą przejmować się rozliczeniami czy kwestią podatków, a nawet przechowywaniem dokumentacji.

Jeśli szukasz więcej informacji na temat przechowywania dokumentów dla firm lub osób prywatnych przeczytaj ten wpis: Przechowywanie dokumentacji firmowej

Co jednak biura rachunkowe robią z fakturami czy księgami? Muszą je gdzieś archiwizować i przechowywać we właściwych warunkach!

Z naszych schowków magazynowych mogą skorzystać również biura rachunkowe, które prowadzą dokumentację firm z różnych branż. W magazynie mogą stworzyć osobne regały czy półki dla poszczególnych przedsiębiorców i tam trzymać segregatory, teczki i kartony przepełnione firmowymi papierami. Dzięki temu nie będą musiały trzymać ich w piwnicach czy we własnej siedzibie, w której może brakować miejsca. Co ważne, w naszych kontenerach panują właściwe warunki do składowania wszelkiego rodzaju akt, a plac jest cały czas pod nadzorem, co oznacza, że wszystkie rzeczy naszych klientów są całkowicie bezpieczne również nocą.

Przechowywanie dokumentów dla biur rachunkowych

Biura rachunkowe zwracają szczególną uwagę na archiwizację dokumentacji księgowej oraz kadrowej. Są dla nich istotne szczególnie takie kwestie jak: zabezpieczenie przed osobami niepożądanymi czy przed działaniem szkodliwych czynników. Oprócz tego konieczne jest to, żeby każdy przedsiębiorca miał szybki i swobodny dostęp do poszczególnych dokumentów, a zatem całość powinna być właściwie uporządkowana, istotne jest w tym przypadku zachowanie chronologii. Biura rachunkowe pilnują także wymaganych terminów przechowywania poszczególnych dokumentów. Korzystanie z naszych magazynów to w tym przypadku duża swoboda, ale także komfort i oszczędność miejsca. Przede wszystkim jest to bezpieczeństwo, ponieważ na teren naszego placu, gdzie znajdują się kontenery, nie mają wstępu osoby postronne. Mimo wszystko nasi klienci mają swobodny dostęp do przechowywanych dokumentów i mogą je kontrolować w dowolnej chwili w ciągu dnia.

Kontrole dokumentacji

Każdy przedsiębiorca musi pamiętać o tym, że biura rachunkowe są również przygotowane na ewentualne kontrole, na przykład z Urzędów Skarbowych. Właśnie dlatego w naszych magazynach na dokumentację zadbaliśmy o  odpowiednie oświetlenie, można także wyposażyć je w dedykowane regały, które ułatwiają dostęp do dokumentacji w każdej chwili. Co ważne, taka kontrola nie musi być przeprowadzana w siedzibie firmy.

W oferowanych przez nas boksach magazynowych (boksach na dokumenty) panują odpowiednie warunki do przechowywania nawet delikatnych dokumentów. W ofercie posiadamy wiele różnorodnych wymiarów magazynów, dzięki czemu każdy klient może dobrać dla siebie ten najbardziej odpowiedni wariant.